شهریار

متن مرتبط با «جنگ» در سایت شهریار نوشته شده است

جنگ

  • نیلوبلاگ

    u200fکسی چه میداند؟ شاید پوتین هم عاشق چشمان دختری اوکراینی شده بود...!!!!! از این جملات و شبیه این جملات این روزها زیاد میخوانیم در هر کجا ، عده ایی جنگ را نقاشی کردند، دیگران آواز خواندند ، شاعران قافیه و ردیف سرِ هم کردند، و عده ایی هم از جنگ سود بردند... فقط همین قدر میگم: u200fجنگ هیچچیز قشنگی ندارد، سر تا سر زشتی، اندوه، بی خانمان شدن، و تنهاییست... جان انسان های بی گناه را میگیرد ، و برای کسانی هم که جان سالم به در بردند یک درد عمیق، خاطره ایی تلخ تا همیشه همراهش است ... شاعران! نویسندگ...

    ادامه مطلب